Հայտարարություն, Առցանց խթանում
CPM - ինչ է դա: Թե ինչպես կարելի է օգտագործել CPM գովազդում.
Կազմակերպելով ԶԼՄ-ների եւ համատեքստային գովազդային արշավ է ցանցի ցանկացած գովազդատուն հաշվարկում դրա մոտավոր բյուջեն. Հաճախորդը գովազդային արշավը, որ դա կարեւոր է, տեսնել, թե ինչպես հատկացվող միջոցները դրա իրականացման համար, թե արդյոք այդ գումարները ծախսվում ու արդյունավետությունը, որի հետ նրանք օգտագործվում են որպես նախատեսված: Հաշվարկը արդյունավետության արտադրանքի գովազդի մեդիա պլանավորման հիման վրա մի քանի ցուցանիշների, որոնցից մեկը հանդիսանում է ցուցանիշն CPM: Որն է այս ցուցանիշը, թե ինչպես օգտագործել այն պարզել ստորեւ.
CPM - ինչու է դա անհրաժեշտ
Թե ինչ է CPM գովազդ, այն հայտնի է եղել դեռեւս անցյալ դարում: Մոդուլի օգտագործվում է բոլոր գովազդային արշավների, որ տեղի է ունեցել ԶԼՄ-ների: Հրատարակչական, հեռուստատեսային եւ ռադիո կայաններ դեռ օգտագործել այս գործչի հաշվարկել ծախսերը գովազդի: CPM օգտագործվում է այն դեպքում, երբ խոսքը վերաբերում է գնի ցուցադրման գովազդի չէ մի վայր է, եւ հազարավոր հնարավոր գնորդների: Միեւնույն ժամանակ, եւ շրջանառության մեջ է դրվել այս տերմինը: Սեփականատերերը գովազդային հարթակների կարող է գործել միայն իրենց շրջանառության ու թեմատիկ ուշադրության կենտրոնում, այնպես որ CPM տոկոսադրույքը որոշվում, գովազդ, հաշվի առնելով այս արժեքը արդյունավետ էր:
սահմանելով CPM
Մի պարզ սահմանումը CPM - արժեքը մեկ հազար է: Գալիս է անունը մոդուլի անգլերեն բառերի Cost Per-հազար, որտեղ M - Հռոմեական թվական, ինչը նշանակում է, 1000 Այսպիսով, հարցը, թե ինչ է այն CPM, դուք կարող եք ասել, որ սա այն գինը հազար գովազդի տպավորություններով: Ավելի շատ ժամանակ կա գովազդի էջերում թերթերի եւ ամսագրերի, այնքան ավելի հաճախ է խաղացել ռադիոյով կամ կարդալ հեռուստաալիքի - ավելի մեծ տոկոսադրույքը այս գործոնի.
Հաշվարկելով CPM գովազդային օնլայն արշավներ
Վրա Ինտերնետում դերը ազդ սովորաբար խաղալ պաստառներով - այդ annoying pop-UPS, որոնք այնքան հայտնի է այն օգտագործողների, եւ որը բերել գումար է սեփականատիրոջը գովազդային հարթակների: Որքան ավելի շատ հայտնի է կայքը, որ ավելի շատ մարդիկ նայում այս վեբ էջի, այնքան ավելի թանկ գովազդ այս կայքում կարժենա հաճախորդին:
Գովազդատուները շահագրգռված է ամենամեծ հնարավոր թվով օգտվողների համար, ովքեր ականատես են դրոշի. Դրա համար էլ, թե ինչ է CPM, դա կարող է ցույց մաթեմատիկորեն է հետեւյալ կերպ.
CPM = (ընդհանուր գինը գովազդային կարգով) / (պլանավորված դիտումների քանակը մեկ օրվա դրոշի) * 1000.
Այժմ պարզ է, CPM - ինչ է դա: Գովազդի դա մեկն է առավել կարեւոր ցուցանիշների: Գովազդատուն կարող է հաշվարկել, թե որքան գումար է Ձեզ պետք է վճարել կայքի սեփականատիրոջը է ապահովել, որ այդ տեղեկատվությունը արդեն ցուցադրվել մեկ հազարի վրա ցանցում.
Տեսողական, դա հաշվարկը կարող է նկարազարդել է մի պարզ օրինակ. The արժեքը տեղադրելով մի դրոշի է կայքում է պորտալի, օրինակ, $ 400 մեկ շաբաթ է, որ վիճակագրությունը այս կայքում ցույց է տալիս, որ մի քանի շաբաթ զննարկելիս կայքը մոտ 10 հազար մարդ: Users: Այսպիսով, մի պարզ հաշվարկ է տալիս արժեքը:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 մեկ հազար տպավորությունների գովազդային բնույթի տեղեկատվություն:
Գովազդատուները պետք է հասկանա, որ մի պարզ դրսեւորում դրոշի ժամը թեմատիկ կայքը հիմնականում տեղեկատվական. Ոչ մի երաշխիք չկա, որ բոլոր տասը հազար մարդ, ովքեր այցելել են էջը, վստահ լինել, սեղմեք դրոշի. արդյոք այցելուն չի ցանկանում կապել, թե ոչ, դա կախված է գրավչությանը դրոշի եւ տեղեկատվության, որը տեղադրված է այն. Յուրաքանչյուր կայքը պահանջվում է տրամադրել ձեր բոլոր տվյալները է հաշվարկել CPM տարբերակը: Դա ձեռնտու է կայքի սեփականատիրոջը, դուք կարող եք հասկանալ. Բայց գովազդ, դրա որակը եւ հետաքրքիր է վերջնական մասին ներառված են խնդիրը հաճախորդին:
Աջակցություն մոդուլ CTR, հաշվարկման մեթոդները
Նվազեցնել ծախսերը պետք է հաշվի առնել մեկ այլ ցուցանիշ - CTR ցուցանիշը: Անունը նույնպես գալիս է անգլերեն լեզվով եւ ամբողջությամբ հնչի նման սեղմեք միջոցով տոկոսադրույքը `CTR փոխարժեքով: CTR ցույց է տալիս, թե քանի մարդ է կտտացրել դրոշի եւ գնալ մի էջ գովազդային հաճախորդի. Այս մոդուլը կախված է կոռեկտության ընտրած վայրում, քանի որ ավելի համապատասխան եւ անհրաժեշտ տեսք գովազդի, այնքան մեծ է հավանականությունը, որ այցելուն հետաքրքրված է տեղեկատվության եւ Սեղմումներ վրա դրոշի. Հաշվարկման մեթոդը այս ցուցանիշը հետեւյալն է.
CTR = (օգտատերերի թիվն է, որ սեղմած դրոշի) / (ծրագրված թիվը դիտում դրոշի օրը) * 100%:
Օրինակ, եթե 20 հազար մարդիկ, ովքեր, տեսնելով այն գովազդների, հղվել է 800 օգտատեր, ապա CTR է 800/20 000 * 100 = 4%, որը գտնվում է վերեւում ստորին սահմանը:
Փորձնականորեն ապացուցված է, որ նվազագույն CTR 3-5%: Եթե ավելի քիչ, ապա ծախսը պոտենցիալ հաճախորդի կգերազանցի ակնկալվող շահույթը, եւ գովազդային անարդյունավետ կհամարվի:
օգտագործելով ցուցանիշները
CPM կարող է օգտագործվել, երբ ընտրելով մի նեղ թիրախային լսարանը: Օրինակ, երբ պատվիրելով banner կայքի հարթակ է տրամադրում ԳՈՎԱԶԴԱՏՈՒՆԵՐ մասին տեղեկություններ տարիքից, սեռից, բնակության վայրի, շահ բոլոր գրանցված այցելուների համար. Այսպիսով, ցանկալի banner հայտնվում է միայն այն օգտվողների, որի վրա գովազդային արտադրանք էր հաշվարկված: Բյուջեն քարոզարշավի միեւնույն ժամանակ սպառում ավելի տնտեսապես ու ավելի արդյունավետ:
Դուք պետք է նաեւ հաշվի առնել, որ գործունեությունը մշտական անդամների. Որքան ավելի շատ հաճախ այդ նույն այցելուն տեսնում է նույն ad ապրանքը, ավելի շատ գումար է մուտքագրվել է գովազդատուներից, սակայն հաճախորդը է հաճախորդի ից այս այլեւս դառնում: Հետեւաբար գրագետ հաշվարկման ցուցանիշները CPM եւ CTR հետ համատեղ խոր վերլուծության կողմից տրամադրված տեղեկատվության, այս գովազդային հարթակ է բերել ցանկալի արդյունքների է հաճախորդի.
Մեկ այլ խնդիր է, որ պետք է հաշվի առնել, որ քարոզարշավի սկզբում: Վճարումը կարող է ենթարկվում կամ առումով CPM կամ CTR. Այլ կերպ ասած, պատվիրատուն պետք է հասկանալ էությունը գովազդային քանորդի CPM դրոշի - դա ոչ մի վճարման համար սեղմեք, բայց միայն գովազդի արտադրանքի ակցիա
Ամփոփելով
Երբ հարցրեց, թե ինչ է CPM, դուք կարող եք ասել, որ այս տարբերակը մեկն է առավել կարեւոր է վերլուծության արդյունավետության որոշակի գովազդի, ինչպես նաեւ պետք է հաշվի առնել, երբ հաշվարկման գովազդային բյուջեն. Հաշվի է առնվում, եւ գումարի ենթադրյալ շփումների ներուժը հաճախորդների հետ գովազդային տեղեկատվության եւ ծախսերի Գովազդի տեղադրման վերաբերյալ բազմաթիվ կայքեր նմանատիպ թեմատիկ ուշադրության կենտրոնում: Հաշվի առնելով այս ցուցանիշները, դա հնարավոր է հաշվարկել արդյունավետությունը որոշակի գովազդային հարթակ եւ հաջողությամբ տիրապետում են գովազդային բյուջեն.
Similar articles
Trending Now